Ana Sayfa‎ > ‎40 - E - Ticaret‎ > ‎40 - B2B & B2C‎ > ‎

01 - B2B & B2C Yeni Sunucu Açma - İlk Kurulum Aşamaları

Dia Tarafında Yapılacaklar

  1. Dia’ya lisanslar tanımlanmalı.

  2. Kullanıcının yetkileri kontrol edilmeli.

  3. F10 Menüden, B2B/B2C parametreleri ekranında ayar yapılmalı.

    1. Firma-Dönem (Firma Gerçek Kodu Not edilmeli)

    2. Kargo Hizmet Kartı

    3. Kredi Kartı Hizmet Komisyonu Kartı

  4. Vergi Daireleri’nin açılması gerekli, otomatik açılabiliyor.

  5. Kargo Firması tanımlanması gerekli.

    1. Kargo tüm şehirlere aynı fiyatla hizmet verecekse, tüm bölgeler adında bir kargo bölgesi açılıp, içine tüm şehirler seçilmeli.

  6. B2C Havale ödemesi için Banka Hesaplarından B2C evet seçilmeli.

  7. Kredi Kartı için Sanal Pos ekranına sanal pos eklenmeli.

    1. Banka Ödeme Planı girilip komisyon tanımlanmalı.

    2. Ödeme Planı eklenip girilen Banka Ödeme Planı ve Sanal Pos bilgisi seçilmeli.

  8. Sunucu Görev Yönetimi Ekranından B2C Stok Miktarları Güncelle firma gerçek kodu dikkate alınarak gilirmesi gerekmektedir.

  9. Günlük kur otomatik alacak şekilde ayarlanmalı.

  10. Mutlaka bir tane kur bilgisi el ile alınmalı.
İlk Kurulum İşlemleri Video Linki: https://youtu.be/y5fRzEwG-co


Yukarıda yazılı ve video ile anlatılmış işlemler yapıldıktan sonra 'sunucu adı' ve 'firma gerçek kodu' web@dia.com.tr mail adresine mail atılarak sayfanın açılış işlemleri başlatılacak.

Site Açıldıktan Sonra Web Yönetim Paneli:
  1. Logo eklenmeli.

  2. Müşterinin istediği tasarım şablonu listeden seçilmeli.

  3. Özel Tasarım isteği var ise bunun için örnek tasarımlar istenmeli

  4. Sanal pos alınacaksa, 3-4 adet bölüm oluşturulmalı. (Güvenlik & Gizlilik Politikası, İptal & İade Şartları, Garanti Şartları vb...)

  5. Bölümlere, Hakkımızda, İletişim kısımları eklenip, blok&menü adımından üst ve alt bloklara bu bölümler atanmalı.


Site Açıldıktan Sonra Müşterinin Yapacakları:
  1. Web Yönetim Panelinde Ayarlar kısmı doldurulmalı.

  2. Dia’da Stokkartları B2C ve B2B durumuna göre ayarlanmalı.