Deniz Bank Sanal Pos Kurulumu

Deniz Bank Sanal Pos Sistemi




Denizbank Sanal Pos başvurusu onaylandıktan sonra banka tarafından müşteriye "Mağaza Numarası", "Kullanıcı Adı", "Güvenlik Kodu", "Şifre" ve 
"3D Şifresi" gibi bilgilerin yer aldığı mail gelecektir. Şifre bilgisi alındıktan sonra Pos Yönetimi ekranına girmek için tüm bilgiler tamamlanmış olacaktır.

Mailde belirtilen bilgiler aşağıdaki ekran görüntüsü ve linki mevcut olan sayfaya girerek sanal pos tanım ekranına girilmiş olunur.

Sanal Pos Yönetim ekranına girdikten sonra Kullanıcı Yönetim Sistemi menüsü altında bulunan Kullanıcı Düzenleme ve Yetkilendirme alt menüsünden aşağıdaki ekran görüntüsündeki gibi bir kullanıcı oluşturulmalıdır. Oluşturulacak kullanıcının tipi Online Kullanıcı seçilmelidir.


Oluşturulan kullanıcı detayında kaydet butonuna basıldığında "Kullanıcı başarılı bir şekilde oluşturulmuştur. Kullanıcı şifresi:" gibi bir uyarı çıkar burada ekrana verilen şifrenin not alınması gerekir.


Şifre kayıt işleminden sonra Dia B2C Sanal Poslar(scf4900) ekranından yeni bir pos ekleme yapılarak, Pos türü Denizbank seçilir. Sonrasında bankadan gelen mailde yer alan "Mağaza No" bilgisi Üye İşyeri No kısmına yazılır. Tanım ekranında yer alan 3D Key kısmına ise Kullanıcı Oluşturma sırasında kaydet denildiğinde verilen şifre yazılır.


Sanal Pos ekranında bu tanımlamalar yapıldıktan sonra bu posa ait kullanılacak Ödeme Planı tanımı yapılması ve Ödeme Planında ise bu tanımlanan Pos Kartının seçilmesi gerekir. Pos hangi sayfada kullanılacak ise Ödeme Planı tanımında "B2B Göster" veya "B2C Göster" alanlarının işaretlenmesi gerekir. Bu seçenekler işaretlenmez ise pos sayfada görünmemiş olacaktır. Tüm bu tanımlar yapıldıktan sonra deneme olarak Örnek bir çekim yapılabilir.
Belirtilen tüm bu tanımlar yapılarak pos çekim işlemlerinin yapılması sağlanır.